KUKIRIN G3 PRO
Kód: 1570Gondtalan vásárlás
Ügyfeleinknek garanciális és garancián túli szervizt is vállalunk. Tanácsadás és támogatás az üzembe helyezéshez.
Ingyenes szállítás 23 600 Ft felett
Az árut a megrendeléstől számított 48 órán belül tudjuk szállítani!
Vevők által ellenőrzött
Mi vagyunk az exkluzív Engwe és Kukirin hivatalos viszonteladó és vásárló által ellenőrzött üzlet az Arukereso-n!
Kapcsolódó termékek
Termék részletes leírása
Kiegészítő paraméterek
| Kategória: | Kugoo-Kukirin |
|---|---|
| Jótállás: | 2 év |
| Súly: | 39.6 kg |
| EAN vonalkód: | 9331582251490 |
| Gyártó: | Kugoo-Kukirin |
| Modell: | G3 PRO |
| Státusz: | Új |
| Akkumulátor kapacitása: | 52V 23,2 Ah |
| Teljesítmény: | 2400W |
| ? Max. sebesség: | Legfeljebb 65 km/h |
| Max. Hatótávolság: | Legfeljebb 80 km |
| Fék: | Elöl-hátul mechanikus tárcsafék + elektronikus fék |
| Kerék átmérő: | 10 hüvelyk |
| Lencgéscsillapítás: | Elöl-hátul |
| Szín: | Fekete-Narancs |
| Vezetési mód: | 3 (25, 45, 65km/h) |
| Méretek: | 129,5 x 63 x 136 |
| Összecsukott méretek (cm): | 129,5 x 63 x 59,5 |
| A futófelület magassága a talajtól (cm): | 23 |
| Kormány szélessége (cm): | 65 |
| Megfelelő magasság (cm): | 170-200 |
| Lengéscsillapító (elöl): | váll és rugó |
| Lengéscsillapító (hátsó): | váll és rugó |
| Ülés: | Nem |
| Terhelhetöség: | 150 kg |
| Töltési idő: | 10 Óra |
| LED fény: | Első, hátsó lámpák + irányjelzők |
| LED kijelző: | Igen |
Kugoo Kirin G3 PRO Hivatalos videó
5.0
3 értékelés
Értékelés hozzáadása
5
4
3
2
1
Vélemények listája
5
EI
Egri istván
jó
5
VV
Vladimír Váňa
maximálisan elégedett
5
OL
Otakar Líbal
Nagyszerű ár/teljesítmény arány. Minden nagyon jó minőségűnek tűnik. Annak ellenére, hogy 194cm vagyok, ez rendben van. A fékek erősek, jól adagolnak. A felfüggesztés az én kb. 72kg-os súlyommal is nagyon jól működik. A "legrosszabb", amikor lassabban haladok kb. 20-30kmh-val földúton. Kicsit nehezen szűri ki a finomabb kátyúkat az úton, ha így megyek. Csak akkor "kel életre", amikor gyorsabban megyünk 30 - 50kmh-val, ott a bukkanók úgymond eltűnnek és az egész felfüggesztés jobban kezd működni. Számomra ideális kompromisszum, ha lágyabb lenne, a robogó nem lenne olyan stabil és magabiztos nagyobb sebességnél. Nekem nem volt semmilyen problémám az instabilitással. Kipróbáltam teljes sebességgel, kb. 65 km/h-val egyenes úton, mindig stabilnak éreztem a robogót. A hatótávolságot még nem teszteltem teljesen, de mindenképpen a vezetési stílustól függ. Eddig úgy tűnik, hogy teljes sebességgel 25-30 km körül fog menni. Messze a legnagyobb javítanivalót a gázreakcióban látom. Eleinte semmi sem történik, aztán van egy pont, amikor a robogó nagyon agresszíven gyorsít, majd megint szinte semmi sem történik. Főleg alacsony sebességnél nehéz egyenletesen elindulni. Az is nagyon kellemetlen, hogy kanyarban próbálok gázt adni. A robogó túl agresszívan reagál. Számomra ez a legnagyobb probléma. Továbbá jó lenne, ha a sárvédők a lengéscsillapítókat is takarnák, amire most minden szar a kerekekről rárepül, és az én robogómnál a kormány összecsukható zárja még mindig nem működik rendesen, a kormány nem nyúlik ki eléggé, és a kormány összecsukható anélkül, hogy a zárat lenyomnánk. Vizuális szempontból mindenképpen több kábelt lehetne úgy elvezetni, hogy ne legyenek láthatóak. De néhány hiányosság ellenére teljesen fantasztikus vételnek tűnik számomra.
Beszélgetés
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!







